do kasy suma: 0,00 zł

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, przesyłka nie uległa uszkodzeniu w trakcie transportu. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenie zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod nr telefonu 698495566.

 

W przypadku odbioru przesyłki za pobraniem, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru przesyłki istnieje możliwość otwarcia przesyłki w obecności kuriera oraz sprawdzenie jej zawartości. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niezgodności należy sporządzić protokół, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuję się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z zamówieniem, prosimy o zastosowanie poniższej procedury:

  1. Prześlij do nas produkt, który reklamujesz. Prześlij oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowo powody reklamacji, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz nr konta, na który powinien być przekazany zwrot pieniędzy.
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zostaniesz poinformowany, mailowo lub telefonicznie, o wyniku postępowania reklamacyjnego .
  3. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia poinformowania o podjętej decyzji, zwrócimy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę produktu lub przesłania nowego produktu lub zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot zostanie dokonany na kartę lub na wskazane konto bankowe.
  4. Jeśli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażmy szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji oraz w ciągu 10 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W przypadku jakichkolwiek pytań oraz wątpliwości prosimy o kontakt:

email: izabelik@poczta.onet.pl

telefonicznie: 698495566

 

Zwrot produktów:

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14ni od daty dostarczonego towaru, masz prawo do do jego zwrotu bez podania przyczyny (odstąpienie od umowy).

Koszt wysyłki zwracanego produktu leży po stronie Kupującego . 

Zwrot produktów nie jest możliwy w przypadku towarów wykonanych na zamówienie indywidualne.

Nie będą uwzględniane zwroty produktów elektronicznych w postaci plików. W tym przypadku, w momencie zakupu wyrażasz zgodę na rezygnację z prawa do odstąpienia od umowy.

 

 

Zwrot towaru:

  1. Odeślij produkt w nieuszkodzonym stanie i oryginalnym opakowaniu
  2. Dołącz do przesyłki oświadczenie , w którym zawrzesz chęć zwrotu towaru oraz nr konta .
  3. Wzór oświadczenia znajdziesz TUTAJ .
  4. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan przesłanie towaru (czy nie ma śladów użytkowania, uszkodzenia, zniszczenia).
  5. W przypadku stwierdzenia braku przeciwskazań do przyjęcia zwrotu, w ciągu 7 dni roboczych zostanie dokonany zwrot pieniędzy na wskazany w oświadczeniu nr rachunku bankowego.
  6. W przypadku stwierdzenia śladów użytkowania, uszkodzenia, zniszczenia będziemy mieli prawo do nieprzyjęcia zwrotu towaru, oraz odesłania do Kupującego na jego koszt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl